sobota, 9 lutego 2019

Przełom!

Nastąpił przełomowy moment w mojej trakerskiej karierze. Od roku siedzę za kółkiem i nigdy nie wykonywałam żadnych ćwiczeń. Myślałam sobie "nie mam tendencji do tycia, ciało wygląda w miarę ok a przecież nienawidzę się ruszać". Przełomowym momentem było usłyszenie od Staśka, że opadł mi tyłek 😟

W końcu się złamałam. Dzięki motywacji od Adrian Trucker & Paker i z grupy Be Active Trucker, postanowiłam na początek biegać.

Dziś wykonałam pierwszą aktywność fizyczną od około roku. Na początek bieg 2,5 km ale od czegoś taki słabiak musi zacząć. Stachu oczywiście mnie wsparł i pobiegł ze mną. Postanowiliśmy biegać przynajmniej co drugi dzień w trasie a jeśli będzie możliwość to codziennie. 

Następnym wielkim krokiem będzie zmiana diety ale do tego dojdziemy małymi krokami 😉

W nagrodę po biegu Stachu zgodził się na uwiecznienie mnie w tym przełomowym momencie. Zobaczę za jakiś czas czy będzie widać różnicę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz